Unieke boodschap

UNIEKE BOODSCHAP

Wat is jouw unieke boodschap? Wat maak jouw als ondernemer bijzonder. Bijvoorbeeld ik geloof dat iedere vrouw ongeacht haar leeftijd, maten, beroep en herkomst heeft dat inlijven beauty, schoonheid in haar zelf. Dat iedere vrouw kan mooi op de foto’s staan en ook haar schoonheid uitstralen.

Waar geloof jij diep in? Wat maak jouw onderneming uniek? Waar sta je achter en waar totaal niet?

 

Een unieke boodschap zorgt voor een enorme onderscheidenheid, en het zorgt ervoor dat jouw ideale klant zich echt vollédig aangesproken voelt door jou, doordat jij degene raakt met een boodschap die uniek is, iets speciaals. Iets speciaals waar jouw ideale klant zich volledig tot aangetrokken voelt. 

Je trekt precies de mensen aan die passen bij jouw visie en hier ook volledig op AAN gaan. Win win situatie dus. 

De punten uit je persoonlijke USP’s, jouw unieke boodschap mag je gaan inzetten om jezelf te positioneren. Om ervoor te zorgen dat jij anders bent dan je concurrent. Om je daarmee te onderscheiden. 

Licht deze punten dus vooral ook uit in je toekomstige marketingstrategie, en identificeer je als ondernemer ook met deze punten.

Probeer deze punten juist uit te lichten en niet te veel ‘te doen zoals iedereen doet’. Want door te zijn als ieder ander, spring je er nooit uit. Dit wordt jouw positionering om onderscheidend te zijn. Dit zijn jouw USP’s als ondernemer. Hiermee claim je jouw positie in de markt. Jij bent uniek.